Saturday, December 27, 2008

Join Tupperware Untuk Menjana Pendapatan Ke 2


Untuk Orang Ranau dan berasal dari Ranau sahaja (yg dari tempat luar ranau saya minta maaf la....ini bagi tujuan kesenangan mendapat kepercayaan..di tempat kamu pun ada juga Member Tupperware macam saya tu tapi mau rajin cari la....minta maaf la ya.).Pada sesiapa yang berminat sila Cut and Paste keterangan di bawah yang di isi dengan lengkap dan hantarkan ke alamat E-mail saya azrinsisan86@gmail.com.

Nama Pemohon:

No KP:

Warganegara : MALAYSIA

Bangsa :

Tarikh Lahir:

Pekerjaan:

Bahasa Persuratan:

Alamat Persuratan:

No HP:

House Phone:

Email:

Maklumat Suami/Isteri

Nama :

No K/P:

Warganegara: MALAYSIA

Bangsa:

Tarikh Lahir:

Pekerjaan:

Yuran kemasukan ahli sebanyak RM 60.00. Anda akan mendapat sebuah Business Kit (Beg) yang lengkap dengan katalog.Ada 3 biji container kecil di sertakan.

Akan tetapi, jika anda ingin menjual barangan Tupperware ni, lebih baik anda beli terus alat bantu jualan Tupperware anda dengan pakej yang lebih murah dengan langkah seperti di bawah:

1. Bayar RM 265.00 (boleh pilih antara 3 pakej)
2. Anda akan menerima Kit permulaan anda yang mengandungi produk Tupperware serta alat bantu parti yang pelbagai.
3.Anda tidak perlu lagi bayar RM 60.00 kerana ia sudah termasuk dalam harga RM 265.00 itu tadi.

Jumlah keseluruhan Kit ini sebenarnya bernilai RM 434.00.Tetapi jika anda menjadi ahli, anda hanya perlu bayar RM 265.00 sahaja.

Jadi, sekiranya anda betul-betul berminat, silalah hubungi saya. Saya hanya akan membantu anda jika anda betul-betul ingin di bantu. Marilah bersama-sama saya mencapai impian bersama dengan Tupperware. Anda berani? Cubalah sendiri.....

Tq.

No comments:

Post a Comment